Peptalk

By the way så har jag varit på gummet idag, 25 minuters styrketräning toppat med 15 minuter på jätte-tramp-maskin (vet ej vad den heter) Känns bra.
När jag står där och flåsar som en bulldog och känner att jag börjar tappa min gnista kör jag peptalk i huvudet, typ såhär : Strandbröllop på Cypern, smal, klänning, all eyes on me, bröllop, bröllop bröllop.
Sen efter det går allt jääävligt smidigt igen. Skulle kunna hålla på lika länge som en duracellkanin med målet som jag har framför mig :-D

Kommentarer
Postat av: johanna

Ja du har ju verkligen ett mål att nå och inte heller allt för långt fram så fortsätt peppa dig själv. Det kommer att gå skit bra!!!

2009-08-04 @ 10:06:08
Postat av: toivonen

av johanna T :)

2009-08-04 @ 10:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback