Det står som det står..

..och det ska fortsätta stå. Så är det med det. Punkt. Så kan ni göra det som ni verkar göra bäst, sprida vidare, läsa orden och ta dom direkt ur sitt sammanhang och bli skitarga utan att egentligen veta ett skit om händelsen/erna sen utmåla det svarta fåret/fåren. Hopp hopp! var så goda, jag bjuder på det.

Jag vet vad som stämmer och jag vet vad som sagt, jag vet också hur det har gått till. Det är bra så. Fint!

Om folk känner att dom har rätten att spy ut elakheter om mig och min familj etc så tar jag mig friheten att göra detsamma, jag ljuger iallafall inte och hittar inte på halvsanningar för att få mig själv att framstå i bättre dager, det kommer aldrig att hända, för sån är inte jag, jag är heller inte rent utav elak mot människor helt utan anledning, för det ligger inte i min natur, är jag elak mot någon, så finns det alltid, A L L T I D en anledning till det. Det som har hänt har hänt och jag har inte på något sätt förvridit sanningen. Så ÄR det. Det ÄR fakta, inget annat.

Snällt? -Nej verkligen inte. Har jag aldrig påstått heller. Men hade inte haft någonting alls att säga om det inte vore så att folk hade glappat först, då hade jag snällt varit tyst och inte tänkt eller tyckt något speciellt 

Roligt hur människor över en viss ålder verkar glömma bort vad som hänt tidigare om åren, ännu roligare är väl människor som inte vet ett smack känner att dom har rätten att uttala sig?

Ställ dig dom här frågorna, vad skulle du tycka om en person som inte bara trampade utan rent av STAMPADE dig på tårna?

Skulle du bli glad om någon klankade ner på DITT barns utseende?
Skulle du bli glad om någon ifrågasatte dina val som DU gjort åt ditt barn?
Skulle du tycka att det var roligt att bli kallad FET om du haft viktproblem hela livet?
Skulle du bli glad om personer kom med påståenden som du VISSTE var felaktiga gällande dig och din familj?
Skulle du le och niga snällt om folk om och om igen kallade dig och dina syskon för otacksamma? (personen i fråga har aldrig sagt det rätt ut, men från någon måste det ju komma, alla tycks vara enhälliga)

Svarat ja på alla frågor? Men vad bra då! Då har du inga problem i världen, fan vad skönt!

Så falskt, så jävla falskt. Men det är okej. För jag vet.


Kommentarer
Postat av: Sambon

Svin föder svin, man ärver egenskaper och beteenden. Det jag vill få sagt är att man ärver förmågan av att döma folk, i detta fall verkar det som NÅGON varit för snabb. Blir trött på folk som inte har fakta det är ett tecken på låg intelligens.

STÅ PÅ PÅ DIG GUMMAN! DU har rätt i sammanhanget!

2009-08-31 @ 16:28:33
URL: http://...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback