Öroninflammation

Ett besök på barnakuten imorse bekräftade att det inte var som det skulle med lillgubben. Öroninflammation i vänster öra. Penicillin, Kåvepenin. Nu ligger han och sover och jag har fullt upp med dopplaneringen. Han kräktes av medicinen... inte så konstigt, den smakar ungefär lika gott som råttgift. Kan det inte finnas penicillin-suppar som man kan ge.. hur ska man veta hur mycket av medicinen som blir uppkräkt liksom... dumt! Jaja, nu ska skrutten bli helt frisk iaf!!
Tillbaka till planeringen för dopet och festen! Hu vad jag har att stå i. Och tack Linda för tipset, det får bli karamellfärg, dina små dopdekorationer blev ju jättefina, så det ska mina också bli :)

Kommentarer
Postat av: Linda(jag)

anytime babe! Hojta till om jag kan hjälpa dig med något =)

2009-04-19 @ 20:36:27
URL: http://blondinlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback