Jävla rökarhelveten!!!!JAG ÄR SÅ ARG!!!

Sluta! Bara SLUTA!!!!!!Jag blir så jävla arg, besviken, uppgiven och förbannad!!!!! Lägg bara ner! Rökare måste ju vara det dummaste och svagaste folket i världshistorien. Inget är väl mer iq-befriat än att betala en jävla massa pengar för att dö en långsam och plågsam död? Vill man sluta som ett vårdpaket eller med syrgastuber på ryggen och inte ens kunna gå tre meter utan att kippa efter andan och behöva sätta sig ner i en kvart? Inte ens kunna gå på toa själv?

Blir så arg! Kan ni inte bara hoppa framför ett tåg eller dränka er själva och bespara era vänner och familj en massa lidande..? varför ska vi behöva sitta brevid och hålla er i handen för när ni ligger på sjukhuset? Varför ska vi behöva ta hand om er för när ni blir oförmögna att ta hand om er själva? Varför ska vi behöva bli upprörda och gång på gång be er att sluta med det som vi vet tar livet av er? Varför ska vi behöva sitta och se på när ni tillslut dör i plågor? Varför går vi med på det här?
Jag vet ju med mig.. jag kommer att sitta brevid din säng när du ligger där igen. Jag kommer åka i ilfart in till sjukhuset nästa gång du får en stroke. Jag kommer att besöka dig på rehabiliteringen. Jag kommer att försöka hjälpa dig med allt jag kan. Jag kommer att ställa upp. Jag kommeralltid att finnas där.. Men jag vill inte behöva göra det. Jag vill inte att det ska hända igen. Jag är inte säker på att jag orkar med det. Inte rättvist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback