Iiiiingen förstår hur dåligt jag mår

Ensam på valborg. Erik och Max är hos Eriks päron. Dom får minsann äta god mat och se på majbrasa.
Jag, jag får sitta här själv i morgonrock med min svullna hals och bihålor och tycka synd om mig själv. Jag längtar tills dom kommer hem! Ska nog kolla lite film och se på Grey's Anatomy..
Erik har fått varit hemmapappa i två dygn nu, han tycker att det är mysigt och jag tycker faktiskt att han är bra på det! Nästan lika bra som mig :) i nuläget så njuter jag av att gå hemma och vara mammaledig och kan nästan inte förstå att den här tiden kommer ta slut.
Max har börjat härma ord, eller ja, bara när vi säger "mamma" och "pappa", låter jättesött, han kryper runt på golvet och säger "mammapappa". Även om han själv kanske inte förstår innebörden av orden så värmer det att höra dom. Sötfis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback