Hinner ju fan inte ens pissa!!! Jag säger upp mig!!

Jävligt illa!
Ring ring. Mess mess. Pip pip fucking jävla PIIIP! Pling plong (på morgonen..!) "ja, vi ska fixa kranarna i lägenheten idag, får vi komma in?" "eeeh viiiisst.." Ring ring igen. Max ramlar och slår sig. Grin och böl.SUga i sig en nutrilett på under 1 minut.. Tvättstugan. Gnällig Max, inget duger, maten får man tydligen kväljningar av. Handla gröt, den är slut. Ner i tvättstugan igen.  Inhalera en sallad. "Kan du göra det här?", "Skulle du kunna?" Ner i tvättstugan IGEN. Vika tvätthelveten. Max ställer sig upp och ramlar och slår sig, IGEN! "Hej Johanna, hade inte vi bokat in tid idag?" Ops.. Söva en arg och gnällig Max. Städa upp i röran. Ringa och avboka prästsamtalet vi skulle haft idag. Sist på listan: Få psykbryt!!!!! Bla bla blaaaaa!

Ibland vill jag bara ta en jävla skyffel och gräva ner mig någonstans och aldrig komma upp!! Jag tror att jag ska börja dra ur telefonjacket hemma och stänga av min mobil någon dag i veckan. Klockan 16 idag kom jag på mig själv med att inte ens ha hunnit göra en sån simpel sak som att kissa på hela dagen!  Nä jag säger upp mig!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback