14572

Fjortontusenfemhundrasjuttiotvå steg blev det idag! Inte riktigt 15000 men bara 500 ifrån! Najsbajs! Känns bra ändå, Jag och lillasyster Mia gick till segeltorp idag och tog bussen till Skärholmen där vi avnjöt en varsin kycklingsallad på Milla's! Därefter gick vi in och kollade på Panduro där jag hittade min nya härligt doftande hobby; TVÅL! Verkar jättekul, jag ska köpa mig ett set sen och göra honung och vaniljdoftande tvål! HÄRLIGT Sen gick vi in på Lagerhaus och glodde runt!

Har även vart på Martin Olsson ikväll och kollat på saker inför dopet! Om en vecka och en dag så smäller det. Dop på dagen, sen dopfika, därefter så ska vi ha våran inflyttningsfest! Så det kommer bli en del inhandling där fredagen innan! Häääääärligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback